ח"כ מלול: "שהציבור בבני ברק יצביע כהוראת הרבנים"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ מלול: "שהציבור בבני ברק יצביע כהוראת הרבנים"

    ח"כ ארז מלול ב'מהדורה המרכזית' ששודרה מאולפן הקיץ בבנייני האומה: "מגיע לתושבי בני ברק לזכות בראש עיר מוצלח. אני כמובן קורא לציבור גם 'ועשית ככל אשר יורוך', הרבה רבנים גם ממגזרים אחרים תומכים במועמדות בוסו. ולא נעשה שום קמפיין שמתעלם מהוראות הרבנים האחרים"

    10:36
    14.05.24
    אתר קול חי No Comments on יום שכולו תורה: הצטרפו לשיעורי ה'בר בי רב'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ארז מלול התארח ב'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן, שהיום שודרה במתכונת מיוחדת באולפן הקיץ של 'קול חי' בבנייני האומה: "ביום שישי חזרתי משליחות פרלמנטרית בברזיל. ייצגנו את ישראל בכבוד", פתח מלול, ומיד עבר למערכת הבחירות הסוערת לרשויות המקומיות: "ביקשתי מיו"ר התנועה לעבוד בבני ברק במערכת הבחירות המונציפלית. מגיע לתושבי בני ברק לזכות בראש עיר מוצלח. אני כמובן קורא גם 'ועשית ככל אשר יורוך', הרבה רבנים גם ממגזרים אחרים תומכים במועמדות בוסו. לא נעשה שום קמפיין שמתעלם מהוראות הרבנים".

    באשר לסקרים שונים שהתפרסמו לאחרונה הגיב מלול: "בסקר בחירות הרבה אנשים מביעים את תסכולם מכל מיני בעיות. כאשר עומדים ברגע האמת בקלפי יש שיקולים אחרים". הוא גם לא התעלם משאר הבעיות שממתינות לש"ס גם במקרה ובוסו אכן יזכה בראשות העיר: "גם אם בוסו ייבחר לראשות ועדיין לא יהיה לש"ס מספיק חברים במועצה, יש לנו עם מי לדבר, גם ליאון בירושלים וגם בלוך בבית שמש התחילו מאפס ויש להם קואליציות יפות".

    לסיכום העניין הוא אומר כי "אני מתפלל שהכל יהיה בדרכי שלום. הסכמים מסודרים ומאוחדים מול שאר המפלגות החרדיות. משה אבוטבול נפל בפעם הקודמת בבית שמש בגלל שאחת המפלגות לא תמכה".

    ועוד על ביקורו בשליחות המדינה בדרום אמריקה: "נשיא הקהילה בארגנטינה ביקש ממני למסור ליו"ר התנועה דרעי שיהיה המבוגר האחראי שיעשה סדר במהומה החברתית בישראל".

    האזינו



    0 תגובות